Деякі аспект професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі на основі сучасних онлайн-платформ
Анотація
У статті розглянуто деякі аспекти і проблеми впровадження дистанційної освіти, популярні освітні платформи та основні фактори, які гальмують впровадження повноцінного дистанційного навчання у вищих навчальних аграрних закладах України. Метою дистанційного навчання є дозволити вчитися всім бажаючим, тим, у кого є прагнення одержати професію або підвищити професійну кваліфікацію. Популярні відкриті освітні платформи, які надають можливість безкоштовно і автономно здобувати знання з обраних дисциплін є такі як COURSERA, Академія ХАНА, PROMETEUS, EdX, Udacity, EdEra, освітня платформа Moodle. Можна побачити, що відкрита комплексна дистанційна освіта надає можливості залучити до навчання нові групи людей, трансформує традиційну концепцію системи навчання.
Посилання
Ахмад І.М. Навчання в дистанційній і змішаній формі студентів ВНЗ. Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов: матеріали VІІ Міжнаро-дної наук.-практ. конференції (Київ, 13 бер. 2012 р.). К.: НТУУ «КПІ». C. 18-24.
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. URL: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html (дата зверення 17.03.2018).
Кузнецов Ю.Ф., Голубева В.П. Дослідження досвіду застосування дистанційних технологій навчання в умовах коледжу. URL: http://ito.edu.ru/2006/Rostov/V/V-0-20.html (дата зверення 19.03.2018).
Курлянд З.Н. Особливості дистанційного навчання. Теорія і методика профе-сійної освіти: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. К. : Знання, 2012. - 390 c.
Мусієнко О.Л., Зелінська О.В. Дистанційне навчання у вищій школі: моделі і технології. URL:http://www.confcontact.com/20110929/tn_musien.php
Іщенко Т.Д., Рудницька Н.А. Інноваційні процеси в системі аграрної освіти України з урахуванням досвіду Франції. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти: електрон. наук. фахове вид. 2017. № 1. URL: http://www.xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/menus/view/186/.
Національний університет біоресурсів і природокористування України URL: https://nubip.edu.ua/node/2390 (дата зверення 15.03.2018).
Рудницька Н.А. Проблема розробки освітніх стандартів інженерів аграрного профілю з урахуванням досвіду професійної підготовки агроінженерів Франції. Акту-альні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти: електрон. наук. фахо-ве вид. 2016. № 2. URL: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/85311 (дата зверення 19.04.2018).
Coursera. URL:https://www.coursera.org/ (дата зверення 19.05.2018).
KhanAcademy. URL: https://www.khanacademy.org/about
Pappano, Laura. The Year of the MOOC. The New York Times. Nov. 2, 2012. URL: nytimes.com/2012/11/04/ education/edlife/massive-open-online-courses-are-multiplying-at-a-rapid-pace.html (дата зверення 15.03.2018).
PROMETEUS. URL: https://prometheus.org.ua/ (дата зверення 19.03.2018).
EdEra. URL: https://courses.ed-era.com/courses/EdEra/ib102/IB102/about
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).