Соціально-педагогічна реабілітація дітей і молоді в умовах спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів
Abstract
У статті розглянуто питання соціально-педагогічної реабілітації дітей і молоді. Показано роль спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів як суб’єкта соціально-педагогічної реабілітації. Наведено та проаналізовано результати діагностики самооцінки молодих людей із психофізичними порушеннями, рівнів мотивації до успіху та уникнення невдач до та після впровадження корекційно-розвивальної програми. Узагальнено інформацію опитування за авторською анкетою про проблеми дітей і молоді з інвалідністю.References
Башта О., Лях Т. Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особли-вими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки».2017. № 142. С. 9–15.
Безлюдний Р. Соціально-педагогічна підтримка підлітків з особливими потребами в Україні. URL:
http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/567
Голова Н. Шляхи та засоби соціальної реабілітації дітей та молоді з об-меженими можливостями: від ізоляції до інтеграції. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/3152/3/12gniidi.pdf.
Капська А.Теоретичні засади соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями. URL: http://www.enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/15748/1/Kapska.pdf.
Наконечна О. В., Рудень Д. М., Сопівник Р. В. Регіональні та вікові особливості самооцінки сучасної української молоді. Science and Education. 2017. № 6. P. 172–180.
Офіційний сайт «Інваспорт». URL: https://invasport.kiev.ua.
Пономаренко О., Носов А. Соціально-правовий захист дітей та молоді з особливими потребами в Україні. Вісник Запорізького національного університету. (Серія «Педагогічні науки»). 2010. № 2(13). С. 113–120.
Смеречак Л., О. Гук Особливості професійної діяльності соціальних пе-дагогів у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей із вадами психофізичного розвитку. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». 2014. Вип. 29. С. 188–196.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).