Соціально-педагогічна реабілітація дітей і молоді в умовах спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів

Автор(и)

  • Ya. Chernysh
  • O. Nakonechna

Анотація

У статті розглянуто питання соціально-педагогічної реабілітації дітей і молоді. Показано роль спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів як суб’єкта соціально-педагогічної реабілітації. Наведено та проаналізовано результати діагностики самооцінки молодих людей із психофізичними порушеннями, рівнів мотивації до успіху та уникнення невдач до та після впровадження корекційно-розвивальної програми. Узагальнено інформацію опитування за авторською анкетою про проблеми дітей і молоді з інвалідністю. 

Посилання

Башта О., Лях Т. Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особли-вими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки».2017. № 142. С. 9–15.

Безлюдний Р. Соціально-педагогічна підтримка підлітків з особливими потребами в Україні. URL:

http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/567

Голова Н. Шляхи та засоби соціальної реабілітації дітей та молоді з об-меженими можливостями: від ізоляції до інтеграції. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/3152/3/12gniidi.pdf.

Капська А.Теоретичні засади соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями. URL: http://www.enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/15748/1/Kapska.pdf.

Наконечна О. В., Рудень Д. М., Сопівник Р. В. Регіональні та вікові особливості самооцінки сучасної української молоді. Science and Education. 2017. № 6. P. 172–180.

Офіційний сайт «Інваспорт». URL: https://invasport.kiev.ua.

Пономаренко О., Носов А. Соціально-правовий захист дітей та молоді з особливими потребами в Україні. Вісник Запорізького національного університету. (Серія «Педагогічні науки»). 2010. № 2(13). С. 113–120.

Смеречак Л., О. Гук Особливості професійної діяльності соціальних пе-дагогів у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей із вадами психофізичного розвитку. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». 2014. Вип. 29. С. 188–196.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02