Соціально-педагогічна реабілітація дітей і молоді в умовах спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів
Анотація
У статті розглянуто питання соціально-педагогічної реабілітації дітей і молоді. Показано роль спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів як суб’єкта соціально-педагогічної реабілітації. Наведено та проаналізовано результати діагностики самооцінки молодих людей із психофізичними порушеннями, рівнів мотивації до успіху та уникнення невдач до та після впровадження корекційно-розвивальної програми. Узагальнено інформацію опитування за авторською анкетою про проблеми дітей і молоді з інвалідністю.Посилання
Башта О., Лях Т. Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особли-вими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки».2017. № 142. С. 9–15.
Безлюдний Р. Соціально-педагогічна підтримка підлітків з особливими потребами в Україні. URL:
http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/567
Голова Н. Шляхи та засоби соціальної реабілітації дітей та молоді з об-меженими можливостями: від ізоляції до інтеграції. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/3152/3/12gniidi.pdf.
Капська А.Теоретичні засади соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями. URL: http://www.enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/15748/1/Kapska.pdf.
Наконечна О. В., Рудень Д. М., Сопівник Р. В. Регіональні та вікові особливості самооцінки сучасної української молоді. Science and Education. 2017. № 6. P. 172–180.
Офіційний сайт «Інваспорт». URL: https://invasport.kiev.ua.
Пономаренко О., Носов А. Соціально-правовий захист дітей та молоді з особливими потребами в Україні. Вісник Запорізького національного університету. (Серія «Педагогічні науки»). 2010. № 2(13). С. 113–120.
Смеречак Л., О. Гук Особливості професійної діяльності соціальних пе-дагогів у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей із вадами психофізичного розвитку. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». 2014. Вип. 29. С. 188–196.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).