Підвищення уваг до робот з обдарованим дітьми дошкільного віку в країнах ЄС
Abstract
Перед освітою багатьох країн світу постали нові вимоги, зв’язані з підвищенням уваги до творчої особистості дитини. Це зумовлено зміною життєвих традицій сім’ї, переосмисленням цінностей у суспільстві, застосуванням новітніх мультимедійних технологій в освіті, розвитком діалогу культур тощо.
Проаналізовано достатній масив наукових джерел, що дало можливість з огляду на вітчизняні реалії, наголосити на потребі пошуку шляхів упровадження в освітню практику кращого досвіду організації діагностики та навчання обдарованих дітей, що існує в передових країнах Євросоюзу, зокрема: комплексний підхід до виявлення обдарованості; посилення результативності вивчення іноземних мов, починаючи з дошкільних закладів; робота з обдарованими дітьми в родинах; використання в навчально-виховному процесі інноваційних технологій (інформаційних, інтерактивних, медіатехнологій) та підходів (дослідницького, індивідуального); розроблення навчальних програм для обдарованих осіб.
Зауважено, однак, що, впроваджуючи досвід зарубіжних країн стосовно виявлення й навчання обдарованих дітей, необхідно водночас зберігати кращі вітчизняні освітні традиції.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).