Підвищення уваг до робот з обдарованим дітьми дошкільного віку в країнах ЄС
Анотація
Перед освітою багатьох країн світу постали нові вимоги, зв’язані з підвищенням уваги до творчої особистості дитини. Це зумовлено зміною життєвих традицій сім’ї, переосмисленням цінностей у суспільстві, застосуванням новітніх мультимедійних технологій в освіті, розвитком діалогу культур тощо.
Проаналізовано достатній масив наукових джерел, що дало можливість з огляду на вітчизняні реалії, наголосити на потребі пошуку шляхів упровадження в освітню практику кращого досвіду організації діагностики та навчання обдарованих дітей, що існує в передових країнах Євросоюзу, зокрема: комплексний підхід до виявлення обдарованості; посилення результативності вивчення іноземних мов, починаючи з дошкільних закладів; робота з обдарованими дітьми в родинах; використання в навчально-виховному процесі інноваційних технологій (інформаційних, інтерактивних, медіатехнологій) та підходів (дослідницького, індивідуального); розроблення навчальних програм для обдарованих осіб.
Зауважено, однак, що, впроваджуючи досвід зарубіжних країн стосовно виявлення й навчання обдарованих дітей, необхідно водночас зберігати кращі вітчизняні освітні традиції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).