Потреба формування культур здоров’я у майбутніх учителів фізичної культур в процесі професійної підготовки
Abstract
В статті обґрунтовано вагомість культури здоров’я у професійній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Зосереджено увагу на характеристиці здоров’я та культури здоров’я як наукових категорій для професійного розвитку студентів факультетів фізичного виховання. Проаналізовано потенціал синергетичного підходу під час професійного розвитку майбутніх учителів фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я.
References
Бойко Ю. Д. Роль українських народних традицій у формуванні культури здоров’я сучасної людини : методичні рекомендації. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015. 39 с.
Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні. К., Освіта, 1994. 94 с.
Мешко Г. М. Підготовка майбутніх учителів до збереження і зміцнення про-фесійного здоров’я : [монографія]. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. 468 с.
Давиденко Д. Физическая культура и культура здоровья студентов. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2010. № 2. С. 65–69.
Міхеєнко О. І. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбут-ніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Олександр Іванович Міхеєнко; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2016. 491 с.
Лобода В. Педагогічні умови формування культури здоров’я студентів на за-няттях з фізичного виховання. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : О.І. Безлюдний (гол. ред.) та ін.]. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. Випуск 13. С. 28–33.
Демінська Л. О. Значення формування культури здоров’я студентської мо-лоді. Педагогіка здоров’я : зб. наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф. / За заг. ред.. проф. О. М. Микитюка. Х. : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2011. С. 70–73.
Нестеренко Г. О. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти. Вища освіта в Україні. 2004. №1. С. 25–34.
Левківський М. В., Вознюк О. В. Проблеми освіти у понятійній площині си-нергетики. Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. І. Франка. 2003. Вип. 11. С. 51–55.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).