Потреба формування культур здоров’я у майбутніх учителів фізичної культур в процесі професійної підготовки
Анотація
В статті обґрунтовано вагомість культури здоров’я у професійній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Зосереджено увагу на характеристиці здоров’я та культури здоров’я як наукових категорій для професійного розвитку студентів факультетів фізичного виховання. Проаналізовано потенціал синергетичного підходу під час професійного розвитку майбутніх учителів фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я.
Посилання
Бойко Ю. Д. Роль українських народних традицій у формуванні культури здоров’я сучасної людини : методичні рекомендації. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015. 39 с.
Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні. К., Освіта, 1994. 94 с.
Мешко Г. М. Підготовка майбутніх учителів до збереження і зміцнення про-фесійного здоров’я : [монографія]. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. 468 с.
Давиденко Д. Физическая культура и культура здоровья студентов. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2010. № 2. С. 65–69.
Міхеєнко О. І. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбут-ніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Олександр Іванович Міхеєнко; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2016. 491 с.
Лобода В. Педагогічні умови формування культури здоров’я студентів на за-няттях з фізичного виховання. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : О.І. Безлюдний (гол. ред.) та ін.]. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. Випуск 13. С. 28–33.
Демінська Л. О. Значення формування культури здоров’я студентської мо-лоді. Педагогіка здоров’я : зб. наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф. / За заг. ред.. проф. О. М. Микитюка. Х. : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2011. С. 70–73.
Нестеренко Г. О. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти. Вища освіта в Україні. 2004. №1. С. 25–34.
Левківський М. В., Вознюк О. В. Проблеми освіти у понятійній площині си-нергетики. Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. І. Франка. 2003. Вип. 11. С. 51–55.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).