Integrated approach to teaching english for specific purposes to future food industry engineers and technologists
Анотація
Professional foreign language training of future food industry engineers or technologists at universities should be based on an interdisciplinary approach. Students’ foreign-language professional competence can be formed more efficiently in the process of learning a foreign language when using the interconnection of educational disciplines on the basis of inter-subject coordination. An interdisciplinary approach combines the linguistic, professional, computer and cultural orientation of learning, and allows to distribute the content of the curriculum between classroom and individual work evenly. The advantages of the integrated approach to teaching English and main requirements to its effective implementation are studied.
Посилання
TRACK FAST: Training Requirements and Careers for Knowledge-based Food Science and Technology in Europe. [Електронний ресурс]: https://www.trackfast.eu/sites/default/files/webfm/public_files/Open%20Symposium/Vision%20document%20final.pdf – Назва з титул. екрана.
Гришкова Р.О. Міжпредметна координація у навчанні професійно спрямованої англійської мови та фахових дисциплін Наук. пр. Миколаївького держ. гуманітарно-го ун-ту ім. Петра Могили. Миколаїв: МДГУ ім. Петра Могили, 2007.Т.71. Вип.58. С.149-154
Чередніченко Г. А., Вікторова Л.В., Шапран Л.Ю., Куниця Л.І. Навчання профе-сійного іншомовного спілкування студентів: Монографія. Київ: Інкос-Видавництво, 2013. 464 с.
Кулагин П. Г. Влияние межпредметных связей на усвоение програмного
материала в вечерней школе : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 “Теория и методика профессионального образования” М., 1965. 18 с.
Малявин Д.В. Работа с газетой на английском языке в средней школе: Посо-бие для учителя. М: Просвещение. 1981. 128 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).