Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 12 № 4 (2021)
Том 12 № 4 (2021)
Опубліковано:
2021-12-17
Статті
Нормативно-правова основа формування інклюзивної культури в студентської молоді
V. A. Budegay
15-19
PDF
Виховання як соціальний інститут: до джерел
І. І. Vakulyk
102-108
PDF
Особливості психолого-педагогічної консультативної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі
I. Demchenko, V. Bilan, N. Friauf
20-30
PDF
Аналіз сутності етичної компетентності майбутньго перекладача
V. A. Lashkul, V. A. Timofeev
31-40
PDF
Змістовий аспект формування у майбутніх ветеринарів професійно-термінологічної компетентності засобами іноземної мови
O. S. Syrotin
41-47
PDF
Навички ефективної комунікації у сфері бухгалтерського обліку
K. P. Povyssha, R. V. Sopivnyk
53-60
PDF
Сутність та важливість бенчмаркінгу для стратегічного планування у вищих навчальних закладах
S. B. Khrystiuk
61-67
PDF
Моделювання технологій забезпечення громадської підтримки освітніх реформ на основі відкритості суджень
S. L. Chunikhina
68-76
PDF
«Особливості проявів тривожних станів молодших школярів із неповних сімей: емпіричний досвід»
L. A. Afanasenko, A. R. Amelina
77-82
PDF
Материнство та культурно-історичні традиції
A. V. Nakonechnaya
83-88
PDF
Масова культура, соціальні мережі та подружня гармонія
G. P. Bezhnar
95-101
PDF
Предметне поле інтенціональності досвіду: феноменологічний аналіз
S. M. Geiko, O. D. Lauta
109-116
PDF
Вплив соціальних мереж на психологічне функціонування особистості: до постановки проблеми
Т. V. Danylova, I. Hoian
117-123
PDF
Соціокультурні та політичні джерела етнокультурного розколу в Україні
S. V. Storozhuk
124-132
PDF
Гносеологічна проблема як предмет метафізичного дискурсу
L. A. Chekal
133-140
PDF
Застосування корпусних технологій у навчанні профільного перекладу
V. V. Strilets
48-52
PDF
Особливості проведення експрес-діагностики у процесі виконання заходів декомпресії
A. Roman, N. T. Tverezovska
89-94
PDF
Дидактичний потенціал електронних освітніх ресурсів у системі неперервної освіти
O. Yu. Balalaieva
8-14
PDF
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів